انتخابات بازرس انجمن تولیدکنندگان فن آوران صنعتی ساختمان/ اقدامات انجمن برای توسعه صنعتی‌سازی ساختمان تشریح شد

 

انتخابات بازرس انجمن تولیدکنندگان فن آوران صنعتی ساختمان برگزار و اعضای اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان فن آوران صنعتی ساختمان، انتخابات بازرس انجمن تولیدکنندگان فن آوران صنعتی ساختمان، صبح امروز با حضور اکثریت اعضای این انجمن در محل سالن همایش امین الضرب ساختمان شماره 3 اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

 

عبدالرضا فرید نایینی رئیس انجمن تولیدکنندگان فن آوران صنعتی ساختمان در این نشست ضمن تشکر از مشارکت اعضا در برنامه‌های این انجمن در مورد صنعتی‌سازی اظهار داشت: تولید صنعتی ساختمان گرفتار آلودگی مفهوم شده و مرکز تحقیقات تعدادی از سیستم‌های ساخت را به عنوان فناوری مورد تایید قرار داده است و جامعه صنعتی ساختمان نیز پشت این دیوار متوقف شده است.

وی در عین حال پروژه‌های دولتی را به بستر مناسبی برای توسعه صنعتی عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت خوبی که در دانشگاه و همچنین جامعه مهندسی وجود دارد باید بسترهای توسعه مهندسی فراهم شود.

 

جایگاه خوبی برای صنعتی‌سازی ساختمان به دست آمده است

 

جعفر قرائتی ستوده دبیر انجمن تولیدکنندگان و فن آوران صنعتی ساختمان در حاشیه این شست با بیان اینکه امروز مجمع عادی انجمن به طور فوق‌العاده برای انتخاب بازرس و تصویب تقاضانامه سال گذشته برگزار شد، اظهار داشت: انجمن در راستای توسعه صنعت ساخت‌و‌ساز فعال است و در سازمان‌های مرتبط برای تصویب طرح جامع و بسترسازی توسعه صنعتی فعالیت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در سازمان برنامه و بودجه دبیری کمیسیون صنعتی‌سازی را با حکم داوود منظور معاون رئیس جمهور بر عهده داریم، همچنین انجمن در وزارتخانه به نام ستاد توسعه دانش بنیانی بخش عمران و ساختمان مشغول فعالیت است.

 

دبیر انجمن تولیدکنندگان و فن آوران صنعتی ساختمان عنوان کرد: در مرکز تحقیقات راه و شهرسازی ریاست کمیته صنعتی‌سازی را برعهده داریم، همچنین در کمیته دانش بنیانی جزو اعضای اصلی هستیم، در اتاق بازرگانی ایران و تهران نیز در قالب کمیسیون احداث و عمران فعال هستیم.

 

قرائتی ستوده سپس گفت: در شورای هماهنگی عضو هیئت رئیسه هستیم تا بسترسازی توسعه را به سرانجام برسیم، در همین راستا با بانک مرکزی اقداماتی را جهت افزایش تسهیلات برای صنعتی‌سازی پیگیری کردیم که این موضوع تصویب و به بانک‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه مسیر خوبی برای صنعتی‌سازی دنبال شده و اکنون باید اعضای انجمن یکپارچه شده و کنسرسیوم تشکیل دهیم، خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری جایگاه خوبی برای صنعتی‌سازی ساختمان به دست آمده و همه الزام صنعتی‌سازی را درک می‌کنند، اکنون باید موضوع پیگیری شده تا سرانجام به صنعتی‌سازی دست پیدا کنیم.

 

گفتنی است در این انتخابات پس از رأی‌گیری از اعضای حاضر در جلسه، آقایان کیان مختاری ثقفی و محسن اسلامی‌پور به عنوان بازرسان اصلی و آقای سید علی ختمی‌مآب به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند. در این انتخابات علاوه بر حضور اعضای انجمن،برخی از اساتید دانشگاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

انجمن صنعت ساختمان.